You are currently viewing האמת על קופונים קיצוניים

האמת על קופונים קיצוניים

אני הולך לקבוע את השיא על האמת לגבי קופונים קיצוניים. היום היה מרתון TLC Extreme Couponing Day באחת התחנות המקומיות, מה שאומר שאני מקבל את כל ההערות והתביעות הסטנדרטיות בדפי הפייסבוק שלי וברשתות החברתיות שלי על האופן שבו זה היה מזויף, או שכולם ביצעו איזושהי הונאת קופון . וכו 'וכו' וכו '.

 

אחרי 5 שנים הייתם חושבים שאנשים יבינו את העובדות שלהם. אבל לא, הם קראו משהו לפני 4-5 שנים על ידי בלוגים כלשהם שלא היו בתכנית, אלא רק מנסים להשיג תנועה על ידי פרסום מאמרי פיתיון כדי לגרום לך ללחוץ. מזל טוב, לחצתם ועשיתם להם קצת כסף … אבל אתם פשוט טיפשים יותר לקרוא את "העובדות" וההשערות המורכבות שלהם.

 

בעלי ואני היינו בעונה הראשונה, הפרק הראשון של קופון אקסטרים של TLC. 

 

אני אענה על כמה מהשמועות או הטענות שתמיד מסתובבות שקריות לחלוטין או בעיקר לא נכונות:

 

חנויות שינו את מדיניות הקופונים שלהם בגלל התוכנית:

 

שֶׁקֶר. זה מזדקן כל כך. חנויות לא שינו את מדיניותן בגלל EC. זה לא היה כל כך גדול של הופעה. חנויות לא משנות את המדיניות שלהן על פי תוכנית ריאליטי בכבלים. זה לוקח גם חודשים או שנים להיכנס לתוקף של שינוי מדיניות. בשבוע בו שודר הפרק שלנו ביוסטון, אזור דרום דרום מערב קרוגר שינה את מדיניותם כך שלא תכלול הכפלה ושילוש. קרוגר הוא המכולת הגדולה ביותר במדינה. הם לא עושים שינוי משמעותי במדיניות תוך כמה ימים. נדרש לנצח לבצע שינוי כזה. הפרק שלנו פשוט עלה לאוויר בשבוע שעשו את זה. מה שאם כן, עבור אנשים שאין להם מושג כיצד עובד חנווני או תאגיד עשויים להניח שלמופע קטנטן היה קשר לזה, כשלמעשה, ארגונים כלל לא היו מודעים למופע באותה תקופה.

 

קרוגר הוא המכולת הגדולה ביותר בעולם. אנשי העולם … הם נחשבים אפילו גדולים יותר מוולמארט כמכולת מסורתית. הם לא נותנים שטויות על תוכנית טלוויזיה בכבלים שנמשכה רק 3 עונות.

 

כמו כן, אם אתה יודע משהו על הסיפור שלנו, אתה יודע שהאזור המקומי שלנו למעשה הידק את המדיניות עבור מסע הקניות שלנו. באותה תקופה הצלחנו להכפיל ולשלש שלוש מכל קופון. ביום שעשינו קניות הם איפשרו לנו להכפיל או לשלש רק אחד מכל קופון.

 

חנויות מכולת, קרוגר בפרט, שינו את מדיניות הקופונים שלהן בשנת 2011 ו- 2013 מכיוון שהסקירה המסיבית שהם עושים באמצעות נילסון הראתה כי הצרכן הממוצע השתמש ב -10 קופונים בטיול ורצה תוכנית גז ותוכנית תרופות מרשם על פני תוכנית קופונים. אתה מבין, חנויות משלמים את סכום ההכפלה והשלשה. לא המותגים. כסף שיווקי זה הועבר לדלק ולמרשמים.

 

גם אייבורי לא שינתה את מדיניות הקופונים שלה.

 

הטיול מבוים או מזויף:

 

FALSE: מה זה בכלל אומר? אני אפילו לא בטוח מה אנשים רומזים כאן כשהם אומרים את זה … TLC מגדיר את זה? LOL, אין סיכוי! קיבלתי בערך 4 ימים להתכונן לטיול שלי. לאנשים יש בדרך כלל אפשרות לבחור את החנות שהם רוצים לקנות בה. מכיוון ששלי הייתה כה התראה קצרה לא הספקנו לבחור, אלא שלחנו בקשות לכל החנויות המקומיות שלי. מי שאמר קודם כן היה זה שהשתמשנו בו. תודה לשלום זה היה קרוגר!

 

קיבלתי (0) אפס עזרה. הם לא עושים כלום מלבד לשלוח צוות סרטים מקומי ו"מפיק "אחד בן 20 לשאול אותך שאלות.

 

הייתי צריך לחתום על חוזה שלא אציג חברות בקופונים, ואקיים את מדיניות הקופונים של החנויות שלי.

 

יש אנשים שהספיקו לתכנן טיול ארוך יותר ממה שעשיתי. הם מסוגלים להזמין מוצר מבעוד מועד. טוב להם! לא הייתי. היו לנו רק כמה ימים להתכונן לטיול. אז עשיתי את המיטב שיכולתי עם תינוק חדש, שישבתי על רצפת המכולת שלי וסיעד אותה ותכננתי מסע קניות לטלוויזיה.

 

ניתן גם ליהנות מקופונים לאלי אקספרס כאן.